לפחות שני מחבלים חוסלו בתקיפת הרכב בנבטיה

אתר קול חי No Comments on לפחות שני מחבלים חוסלו בתקיפת הרכב בנבטיה

בדרום לבנון חוסלו הערב שני אנשי חיזבאללה בתקיפת רכב על ידי כטב"ם. על פי דיווח בלבנון אחד המחוסלים הוא מפקד מרחב בחיזבאללה שסייע בבניית ההגנה האווירית האיראנית בסוריה

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעיר נבטיה שבדרום לבנון חוסלו הערב (חמישי) שני אנשי חיזבאללה בתקיפת רכב על ידי כטב"ם. על פי דיווח בלבנון אחד המחוסלים הוא מפקד מרחב בחיזבאללה שסייע בבניית ההגנה האווירית האיראנית בסוריה. הערכה היא כי הוא מי שהיה האחראי לירי הנ"ט הבוקר לאזור קריית שמונה שבגליל העליון, בו נפצע קשה לוחם צה"ל.

במקביל, כמה רקטות שוגרו לפנות ערב לעבר כמה יישובים באצבע הגליל לא דווח על נפגעים או נזק. צה"ל השיב אש למקורות הירי.

לפני זמן קצר עדכן דובר צה"ל כי מטוסי קרב תקפו מוקדם יותר היום שורת מטרות של ארגון הטרור חיזבאללה, בין המטרות שהותקפו, אמצעי לחימה שהיו בתוך משאית, תשתית טרור ומבנה צבאי של הארגון במרחבים אל–חיאם, נבטיה וכפר חמם שבדרום לבנון.

עוד עדכן דובר צה"ל, כי בהמשך להתרעה על חדירת כלי טיס עוין בצפון הארץ, לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח לבנון לעבר שטח מדינת ישראל.

מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר מזהיר את חיזבאללה כי הוא ימשיך לשלם מחיר כבד אם ימשיך בלחימה. בכנס מבצעי בהשתתפות הרמטכ"ל ומפקד פיקוד דרום אמר האלוף בר כי עשרות כלי טיס פועלים עכשיו בשמי דרום לבנון, וברגע שתנתן פקודה – העשרות יהפכו למאות שמבצעים את המשימות תוך דקות מההזנקה.

video
play-sharp-fill


0 תגובות